12 Mart 2012 Pazartesi

Nail Art Yapma Çabalarım *Askeri*



Bugünlerde tırnaklarım da "kendimce" değişiklikler yaratarak hem kendimi hem de çevremi eğlendiriyorum. Arkadaşlarım merakla, tırnaklarıma nasıl şekil verdiğimi ayrıntılı olarak anlatmamı istiyorlar. Yaptığım tırnak çalışmalarımı eleştirip not da veriyorlar :) Bakalım ilk "Askeri" çalışmam için sizler neler diyeceksiniz.Lafı uzatmadan nasıl yaptığımı açıklayayım.






Uygulama Adımları:


1- İlk önce Rival de Loop Top Coatımı sürdüm
2- Oje bazı olarak Sally Hansen Nail Prims 01-Diamond sürdüm
3- Gabrini Nail Art 10 numara olan petrol yeşili ile tırnaklarıma aralıklı olarak noktalar yaptım
4- Golden Rose 113 kahverengi ile noktalar yaptım
5- Julian 123 (siyah) nolu oje le Woo 624 (neon yeşil) ayrı bir yerde karıştırarak askeri yeşil elde ettim ve  noklalama işlemini tekrarladım
6- Maybelline Colorama Nail Varnish 70 (nude renk) ile kalan yerleri noktalarla doldurdum.Umarım sizde beğenirsiniz... 






Resimlerde tırnaklarım net çıkmamış, fikir vermesi açısından koydum.İdare edersiniz artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder