14 Mart 2012 Çarşamba

Max Factor Elixir Lipstick 745 Burnt Caramel





Geçenlerde alışveriş yaparken Max Factor ürünlerinde %30 indirim olduğunu gördüm. Bunu gören ben atladım hemen ürünlerin bulunduğu stantta. Ürünlere göz atarken "kendimden geçmiş şekilde" bir ses belirdi birden kulağımda. "Yardımcı olabilir miyim?" Tam konuşacaktım ki satış elamanı otomatiğe bağlayıp sıralamaya başladı. Şu ürün şöyle bu ürün böyle diye konu uzadıkça uzuyor , kibarca kızı başımdan göndermeye çabaladım baktım olmuyor. İki arada bir derede rengi hoşuma giden Max Factor Elixir Lipstick 745-Burnt Carameli alıp doğruca kasaya yöneldim. Kıza buradan saygılarımı iletiyorum sayesinde almak istediğim bir kaç ürünümü alamadığım için. Lafı fazla uzatmadan ürünü tanıtayım.










Rujun rengi yanmış karamel renginde.Dudağa sürümü oldukça kolay.Ayrıca Max Factor Elixir rujun 7 günde daha nemli ve pürüzsüz dudaklara sahip olabileceğinizin garantisini veriyor. İddialarında haklılar da. Ruju dudağınıza sürdükten bir kaç dakika sonra dudağınızın nemlendiğini hissedebiliyorsunuz.Bir nevi lipbalm görevi görüyor. Ayrıca ürünün dış görünümü ilgimi çekti.Bitince tekrardan almak isteyeceğim ürün kendisi.Aşağıdaki resimlerde tenimdeki ve dudağımdaki swatchlarını görebilirsiniz.






Ürün Hakkında Bilgiler: Max Factor, Colour Elixir Ruj / 745 Burnt Caramel / Cinsiyet:Kadin / DUDAKLARINIZ İÇİN NEMLENDİRME NEDEN BU KADAR ÖNEMLİDİR. YUMUŞAK VE PÜRÜZSÜZ GÖRÜNÜM İÇİN DUDAKLARIN NEME İHTİYACI VARDIR; DUDAKLARINIZ NE KADAR PÜRÜZSÜZ OLURSA, DUDAKLARINIZDAKİ RUJUN RENGİ BİR O KADAR GÜZEL DURACAKTIR. DAHA GÜZEL DUDAKLAR İÇİN, BU ÖZEL FORMÜLÜN %60'INDAN OLUŞAN ELİXİR İLE SADECE 7 GÜNDE VE SÜRDÜĞÜNÜZ ANDAN İTİBAREN TAM KORUMA VE BAKIM SAĞLAR. GÜNBEGÜN DUDAK DOKUNUZDA PÜRÜZSÜZLÜK. ( Max Factorün ürün ilgili kendi açıklaması)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder