29 Mart 2012 Perşembe

Evde Mac Fix Plus Yapımı



Blog yazmaya başlamadan önce youtube da takip ettiğim bir çok yabancı makyaj kanallarında gördüğüm kendimin de bizzat uyguladığım bir ürün. Ürünün ülkemizdeki Maclerdeki satış fiyatı 40-50 arasında bir şeydi benim ürünü aldığımda. Bitince de kendi Mac Fiximi kendim yapmaya başladım.






MAC Fix Plus ne işe yarar: Makyaja başlamadan önce makyajınızı sabitlemek için kullanabilirsiniz,fondötenden önce uygulayarak yüzünüze bir ışıltı kazandırabilirsiniz, kuru fondötenlerinize karıştırıp kullanabilirsiniz, pudranın ayarını kaçırdığınızda üstüne uygulayabilirsiniz, farlarınız da kullanarak daha fazla renk vermesini ve kalıcılığını artırabilirsiniz, makyajınızın üstüne sıkıp yüzünüze hafif bir ışıltıyla canlı bir görünümü verip makyajınızı sabitleyebilirsiniz.



Mac Fix Plus için gerekli Malzemeler:
Bir adet fısfıslı boş şişe
Esanssız gül suyu(tercihe bağlı) yada doğal kaynak su (şaşal su)
Gliserin Yağı






Gelelim Mac Fix Plusın Yapımına:

Bir  ölçü gliserine, üç ölçü gül suyu olacak şekilde hazırlanmalı . Ben ölçü olarak fısfıslı şişemin kapağını kullanmayı tercih ettim yaparken.1 kapak dolusu gliserine 2 kapak gül suyu 1 kapak da su koydum ayrıca 1-2 damla da üzüm çekirdeği yağı ekledim (yaşlanmaya karşı önlem diye) . Böylece yoğun gül suyu kokusunu hafifletmiş oldum. Ayrıca dışarıdan şişe almak yerine daha önce avondan aldığım body mistimin (güzel bir temizlik aşamasından geçirip) boş şişesini kullandım. Eğer gül suyunu hiç sevmiyor iseniz gül suyu yerine doğal kaynak su koyabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder